Ezek az írások egy kisvállalkozóknak szóló "esettanulmány - sorozat" elemei. Mind megtörtént kisvállalkozói tanácsadói konzultáción alapulnak, azok hasznos tanulságait foglalják össze.

Fordítsd a javadra!

A sztori:

Az üzlet tulajdonosa nem éppen elégedetlen a sorsával. Pusztán tapasztalta, hogy a vevőkör kezd átalakulni. Kevesebben, de többet vásárolnak. Rendszeresen visszatérő vevők is akadnak, mégis jó lenne még több vásárlóhoz eljutni. Terjeszkedés mellett dönt, ha kell, falat is dönt. Bővíteni kívánja kínálatát és a vásárlóknak tanácsadást és egy kis élményt is szeretne rendszeresen kínálni. Kisvállalkozóknak szóló tanácsadás során ismét a célcsoport kerül a középpontba. Maguk a vásárlók, akikről kiderül, hogy igen könnyen, néhány, elkülöníthető csoportra oszthatók. Más-más igényekkel, elvárásokkal, vásárlási szokásokkal, más méretű pénztárcával. Más problémára keresik a válaszokat, eltérő kiszolgálást kívánnak, mert egyszerűen mást keresnek.

A megoldás itt következik:

Előre menekülés_2.jpg

Előre menekülés_2.jpg

 

 

 

 

Szerző: humanteka  2012.11.13. 21:34 Szólj hozzá!

Címkék: siker stratégia fejlődés pozitív élmény terjeszkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletikavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr424906003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása